Novinky:

25. 11. 2007
Chystáme ďalšiu výpravu: MDA 2008

7. 10. 2006
Šťastne doma! Za nami 11 800 km, 24 dní, 8 krajín, 3 kontinenty a nespočetne veľa zážitkov.

30. 9. 2006
Dobili sme pyramídy v Gíze.

20. 9. 2006
Herghott sa z rodinných dôvodov rozhodol opustiť spolucestovateľov a vrátiť sa domov.

14. 9. 2006
Vyrazili sme na cestu.

31. 8. 2006
Spustili sme Foto galériu expedície.

18. 8. 2006
Pridali sme foto Carnet de passage en douane do sekcie Dokumenty.

17. 8. 2006
Manažér Environ servis moto tímu nám potvrdil, že slovenskí jazdci Jaroslav Katriňák a Ivan Jakeš sa nebudú štartovať na rely faraónov. Jaro uprednostnil tréning v Maroku, ktorý je menej finančne náročný.

16. 8. 2006
Na stránku sme pridali sekciu Dokumenty, kde sa môžete dozvedieť niečo viac o administratívnej príprave na cestu.

22. 6. 2006
Pribrali sme k sebe Francuza, ktorý jazdí na BMW R 1200 GS. Jeho obľúbenými destináciami sú Rumunsko, Ukrajina a Grécko.

Podporili nás:

www.psik.sk www.ceper.sk www.touranbike.sk www.styx.sk www.repsol.sk www.honda.sk www.conti.sk TEMPUS fmoto Moto Geld SMC MItas Bike Security Enduro Aktual

Úpravy Honda XL 1000 Varadero 1999

 Zdieľať

Pridané: 26.04.2006 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 53968 [Technika - Úpravy motocyklov]

Naposledy som o tejto motorke písal, keď som mal na nej odjazdených smiešnych 14 000 km. Dnes je to trojnásobne viac. Počas doby, ktorá uplynula medzi týmito dvoma článkami, som sa snažil upraviť si ju čo najbližšie k môjmu ideálu. Ani zďaleka však ešte nie som pri konci.

Dušou a presvedčením som mototurista, ktorý má rád civilizáciu a asfalt rovnako ako opustené miesta, ku ktorým sa dá dostať iba mimo asfaltových ciest. Tak vyzerá aj moja motorka – je to stroj stavaný prevažne na cestu, ale po týchto úpravách nesie aj off-roadové prvky. Väčšinou ide o domáce úpravy za pár korún, pretože nejazdím v teréne toľko, aby sa mi oplatilo investovať niekoľko stotisíc do extrémnych prekopávačiek.

Tieto veci sú nové alebo zmenené v porovnaní so sériovým stavom:
  • turistické plexi Givi
  • kufre (2 x Givi E360 Monokey a horný Givi E46 Simply)
  • padacie rámy domácej výroby s ochranou svetlometu
  • hliníkový kryt pod motorom domácej výroby
  • centrálny stojan SW Motech
  • vyhrievané rukoväte Daytona
  • 12 V zásuvka
  • hmlovky
  • hrazdička na riadidlách
  • enduro stupačky Touratech
  • automatické mazanie reťaze CLS
  • pneumatiky Mitas E-09 na mimoasfaltovú turistiku
  • antidefektová hmota Ultraseal v pneumatikách
  • drobnosti na spríjemnenie dlhých ciest (neoprén na páčkach, teplomer, dodatočné kontrolky a podobne)

A tieto úpravy ma ešte čakajú:

  • nosiče bandasiek zakomponované do padacích rámov
  • ladené koncovky výfukov Viper
  • centrálny interkom

Ako vidno na obrázkoch, stroj ešte stále vyzerá dosť cestne. O to mi však ide – vyššie som spomínal, že v mojom srdci je aj kus asfaltu.

Ďakujem všetkým, ktorí mi pomohli dostať moju motorku do stavu, v ktorom teraz je.

Pridané: 26.04.2006 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Cestopisná kniha a DVD:

Tomáš Hajduch:

Prezývka: Awia
Dátum narodenia: 30.12.1980
Bydlisko: Košice, Slovensko
Kontakt: tomas.hajduch@motoride.sk
Tel: +421 903 31 31 36

Peter Fischer:

Prezývka: Herghott
Dátum narodenia: 07.03.1982
Bydlisko: Svätý Jur, Slovensko
Kontakt: peter.fischer@motoride.sk
Tel: +421 903 123 130

Igor Krajčo:

Prezývka: Francuz
Dátum narodenia: 02.09.1971
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontakt: france@post.sk
Tel: +421 903 122 482