18. 8. 2006
Pridali sme foto Carnet de passage en douane do sekcie Dokumenty.
17. 8. 2006
Manažér Environ servis moto tímu nám potvrdil, že slovenskí jazdci Jaroslav Katriňák a Ivan Jakeš sa nebudú štartovať na rely faraónov. Jaro uprednostnil tréning v Maroku, ktorý je menej finančne náročný.
16. 8. 2006
Na stránku sme pridali sekciu Dokumenty, kde sa môžete dozvedieť niečo viac o administratívnej príprave na cestu.
22. 6. 2006
Pribrali sme k sebe Francuza, ktorý jazdí na BMW R 1200 GS. Jeho obľúbenými destináciami sú Rumunsko, Ukrajina a Grécko.
Pretek prioritne určený pre XL endurá s objemom 600 a viac. Jednodenný pretek pozostávajúci z orientačnej časti a okruhovej časti. Zaradený do XL Enduro CUP. Viac info čoskoro v článku.
Je to na figu, veci sa samé neurobia. Ak nebude túto sobotu pršať, vyhlasujem brigádu na úpravu a nevyhnutné klčovanie tratí meraného okruhu preteku XL Rally Kľačany. Každá pomocná ruka je vítaná! Rukavice a náradie zabezpečím, pitný a stravovací režim tiež.
Vysekávanie je práca veľmi vhodná ako rally tréning. Kto sa chce pridať, stretneme sa v sobotu (4.4.) o 09:00 na autokrosovej trati vo Fiľakovských Kľačanoch.
Účastníci brigády budú mať zľavu zo štartovného na pretek.
Veľmi ďakujem Killbydeath, Obi1mu a môjmu švagrovi nemotorkárovi za dnešnú pomoc. Urobili sme kus roboty a by som sa tam sám asi zmagoril. Ešte bude treba asi dva takéto dni, aby bola trať pripravená. A potom to ešte zbehnúť pred pretekmi, bo to černičie čo je tam rastie jak blbé...
No proste klasika. Keby človek triezvo uvážil, čo to obnáša, tak to nerobí
Dôvod úpravy: preklep
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (04.04.2015 16:14)
Ďalší víkend pokracovanie. Neviem či sobota alebo nedeľa, čo najskôr ustálim a dám info. Poriesim aj druhý krovinorez, bo to tam treba najviac. Pilovy kotúč na krovinorez už mám, tak to nabudúce skúsim aj s tým (mal som len nôž teraz).
Dnes odskúšaný obojsmerne turist (t.j. ten ľahší) okruh. Výsledná dĺžka 3410 metrov. Chcel som ľahký okruh, ale výsledok je trochu viac než som chcel: hladké, nenáročné, široké, a hodne rýchle. Na najvypalovacejšom úseku som mal maximálku 105 (reálnych, na tachu bolo viac...) a to by sa dalo valiť aj viac, len rozum nepustil. Priemerka na celé kolo bola slušne cez 40 km/hod., čo na takúto trať je myslím hodne.
Takže teraz mám dilema. Robiť šikanové spomaľovače na najrýchlejších úsekoch a uprednostniť bezpečnosť pred rally pasážami? Alebo sa spoliehať na zdravý rozum pretekárov, ich schopnosť posúdiť vlastné možnosti a čo najviac zachovať rally charakter?
Každopádne trať som jazdil na Afrike a strašne jej pasovala. Nie je to príliš náročné na prednú vidlu, takže sa tam hlavný nedostatok ťažkých mastodontov dá s úspechom kompenzovať.
Lando, viem, ze ty si maximalista a spravis to super. Mne osobne sa viac pacia technicke useky, vyjazd, zjazdy. Moc rychle vypalovaky su dost nebezpecne, ked ubudaju sily a slnko pecie. Ale zas ani sa furt prdkat na dvojke nie je ono. Aj Harova Race sa mi pacila viac ako Turist...
Lanďáku, spomáľováky je určite treba, lebo pribúdajúcim časom ubúda síl.
Moja rada a osobný názor (nemusí korešpomdovať s väčšinou): stavaj ich na "pozvoľné" a tak aby sa nedali strihnúť priamo.
Dôvod úpravy: Aha, Menton ma predbehol.
Upravené 2 krát. Naposledy upravil krampus (06.04.2015 20:46)
Spomaľováky jednoznačne...Nie každý to má v hlave upratané. Na jednej rallye v CZ každá druhá LC8 letela mimo cestu medzi stromy lebo to premotivovaný jazdec prepískol. Zachrániť to väčšinou chceli ľahnutím na bok, to ale skoro brali so sebou jazdca pred sebou. Od bezpečnosti to malo hodne ďaleko.
kilo sa dá jazdiť na vypalováku, ked si na trati sám/dvaja/traja...ale ak je trať nafúlovaná jazdcami rôznych kategórií (rôzneho jazdeckého umenia), tak je to holý nezmysel...
sprav odskoky, kto pojde race a vie, tak si to odskoci, kto pojde na tazsej masine s maksim podvozkom, tak si pribrzdi. Na XL rally takych strojov bude vacsina.
Navyse ak budu odskoky, tak aj ked budu na rovinke, tak na nich aj lahka motorka nabehne na dvojke, alebo na trojke a nepojde na plno... A bude to aj zabavne.
No s kamošom čo sme to "najazdievali" sme tiež predbežne zhodli na tých spomaľovačoch, lebo to bolo fakt rýchle. Na jednom úseku dáš bez problémov cek kilo, a na ďaľších troch osemdesiat. Radšej na bezpečnosti popracujeme... Ale zase je to široké a prehľadné na tých vypalovákoch.
A problém veľa jazdcov na trati tiež mám z časti vyriešený. Pretek bude poňatý ako simulovaná rally etapa. Najprv orientačná časť a potom meraný úsek. Takže na trať meraného okruhu pôjdu jazdci postupne a nemali by sa tam naraz stretnúť všetci.
Musím už napísať ten kontaktný článok kua, len je toho toľko čo by som "mal spraviť..."
Janoval, dropiky su fasa, ale ked mas skakat niekolko hodin na placku, alebo ako v KE este trosku do protisvahu, tak to ide viac na nervy ako splna ucel.
Lando. Ak mozem navrhnut, tak na rovine spomalit ANO
A spomalit prekazkou napr z leziacich pneu, kludne aj s nabehovou hranou, respektive par stromov natlacenych. Tak aby mastodonti nemali problem.
dalšia vec je, že musíš rátať s nepriazňou počasia, ak bude vytrvalý lejak, aby sa ti nezmenili vypalováky na rozbahnené nebezpečné úseky...neviem, možno len trepem, lebo nepoznám profil trate...radšej aby bolo pomalšie a bezpečne, ako rýchlo a zranenia...lebo ked niekto hodí papulu a iný ho v stovke dá dole, tak to sa bude potom ťažko večer popíjať pivo...
ako píše jogcar, ležiace pneu, resp. povalený strom s nájazdovými hranami , označiť to viditeľne, aby to niekto nepreletel v 70-ke a je to
Len pripomínam, že v sobotu má byť krásne počasie, príjemných 19 stupňov, ideálny čas na trochu aktívneho pobytu na čerstvom vzduchu v peknej prírode.
Od 08:00 budem na trati pokračovať v prácach na dráhe, tento krát na Race okruhu. Každý je vítaný, ako minule aj teraz klobása+slanina+pivo (aj nealko samozrejme) zabezpečené.
Re: marek1976: Marek akurát včera sa mi GPS nejako nevedelo chytiť a strácalo signál, ako naschvál, takže mi meralo debiliny. Logicky ale bude min. 4,2 km. Možno to pôjdem prebehnúť daktorý deň...
Predbežne budúca nedeľa zase okolo skorého poobedia plánujem. Tak kto bude chcieť nech sa páči.
Ja len tíško čuším, lebo hlásil som sa možno ako prvý a potom veľká noc, skorosvokrina šesťdesiatka, na budúci víkend offroad stanovačka...
Na rally pri LC si dám asi masku, nech ma Martin nespozná...
A neriešte kto prišiel a neprišiel... Sezóna v plnom prúde, v Kľačanoch teraz bude niekto jazdiť asi každú nedeľu. Bude dobre, ak sa budú trate jazdiť čo najviac, nech sa to vyčistí, nech to nezarastá a nech sa drážka spraví kde treba.