Novinky:
25. 11. 2007
Chystáme ďalšiu výpravu:
7. 10. 2006
Šťastne doma! Za nami 11 800 km, 24 dní, 8 krajín, 3 kontinenty a nespočetne veľa zážitkov.
30. 9. 2006
Dobili sme pyramídy v Gíze.
20. 9. 2006
Herghott sa z rodinných dôvodov rozhodol opustiť spolucestovateľov a vrátiť sa domov.
14. 9. 2006
Vyrazili sme na cestu.
31. 8. 2006
Spustili sme Foto galériu expedície.
18. 8. 2006
Pridali sme foto Carnet de passage en douane do sekcie Dokumenty.
17. 8. 2006
Manažér Environ servis moto tímu nám potvrdil, že slovenskí jazdci Jaroslav Katriňák a Ivan Jakeš sa nebudú štartovať na rely faraónov. Jaro uprednostnil tréning v Maroku, ktorý je menej finančne náročný.
16. 8. 2006
Na stránku sme pridali sekciu Dokumenty, kde sa môžete dozvedieť niečo viac o administratívnej príprave na cestu.
22. 6. 2006
Pribrali sme k sebe Francuza, ktorý jazdí na BMW R 1200 GS. Jeho obľúbenými destináciami sú Rumunsko, Ukrajina a Grécko.
|
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: |
| Odstráň z porovnania |
Všeobecné informácie: |
Výrobca: | Ducati |
Model: | Multistrada V4 S |
Rok: | 2023 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: |
Typ motora: | V4 - 90° Granturismo (4T) |
Objem: | 1158 ccm |
Max. výkon: | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 8750 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 mm x 53.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: |
Suchá hmotnosť: | 218 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 243 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1567 mm |
Objem nádrže: | 22 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: |
Spotreba paliva: | 6.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 253 km |
Servisný interval: | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km |
Doplnková výbava: |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | adaptívny |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | voliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla |
Poznámka: |
Poznámka: | Cena: od 21 290 eur (2/2021)
EURO 5
Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia
Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník |
|
Igor Krajčo:

Prezývka: Francuz
Dátum narodenia: 02.09.1971
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontakt: france@post.sk
Tel: +421 903 122 482
|