Novinky:

25. 11. 2007
Chystáme ďalšiu výpravu: MDA 2008

7. 10. 2006
Šťastne doma! Za nami 11 800 km, 24 dní, 8 krajín, 3 kontinenty a nespočetne veľa zážitkov.

30. 9. 2006
Dobili sme pyramídy v Gíze.

20. 9. 2006
Herghott sa z rodinných dôvodov rozhodol opustiť spolucestovateľov a vrátiť sa domov.

14. 9. 2006
Vyrazili sme na cestu.

31. 8. 2006
Spustili sme Foto galériu expedície.

18. 8. 2006
Pridali sme foto Carnet de passage en douane do sekcie Dokumenty.

17. 8. 2006
Manažér Environ servis moto tímu nám potvrdil, že slovenskí jazdci Jaroslav Katriňák a Ivan Jakeš sa nebudú štartovať na rely faraónov. Jaro uprednostnil tréning v Maroku, ktorý je menej finančne náročný.

16. 8. 2006
Na stránku sme pridali sekciu Dokumenty, kde sa môžete dozvedieť niečo viac o administratívnej príprave na cestu.

22. 6. 2006
Pribrali sme k sebe Francuza, ktorý jazdí na BMW R 1200 GS. Jeho obľúbenými destináciami sú Rumunsko, Ukrajina a Grécko.

Podporili nás:

www.psik.sk www.ceper.sk www.touranbike.sk www.styx.sk www.repsol.sk www.honda.sk www.conti.sk TEMPUS fmoto Moto Geld SMC MItas Bike Security Enduro Aktual

Video-Foto Galéria - Rýchlovka Východné Alpy – Júl 2003

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Rýchlovka Východné Alpy – Júl 2003

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 25.

02.03.2004 - zeze

Foto 9: Strmé serpentíny k najvyššiemu miestu, dosiahnuteľnému legálne po asfalte v Alpách

02.03.2004 - zeze

Foto8: Pohľad približne od dolného konca tunela, vedúceho na parkovisko Hochsolden-Tiefenbach na serpentíny, vedúce do Otztal-Areny, dolu dolina Otztal.

02.03.2004 - zeze

Foto 11: Hochgurgl, pohľad z okna „nášho“ penziónu

02.03.2004 - zeze

Foto 12: Nádherné ráno – začíname stúpať na Timmelsjoch, v doline Hochgurgl

02.03.2004 - zeze

Foto 13: Timmelsjoch (2503m), koniec stúpania z rakúskej strany

02.03.2004 - zeze

Foto 14,15: Južná rampa Timmelsjochu- nádhera bez komentára. Tento záber, spolu s fotkou v texte, je fotený z jedného miesta!

02.03.2004 - zeze

Foto 14,15: Južná rampa Timmelsjochu- nádhera bez komentára. Tento záber, spolu s fotkou v texte, je fotený z jedného miesta!

02.03.2004 - zeze

Foto 16: Som len tá biela bodka, Timmelsjoch ma pohltí vždy

02.03.2004 - zeze

Foto 17: Pohľady pre bohov – takto to vyzerá, keď sa po štvrtine zo 46 serpentín východného Stelvia pri stúpaní vynoríte z lesa. Sprevádza Vás to až na vrchol (do sedla)... do výšky 2758m

02.03.2004 - zeze

Foto 19: Všade sa opakujúci, a predsa nikde nechýbajúci záber: serpentíny východného Stelvia zo sedla. Majestátny Ortler sa do záberu nezmestil (vpravo)....

02.03.2004 - zeze

Foto 20: Ortler (3909m) v celej svojej nádhere. Vlastne aj my, a to v sedle Passo Stelvio (Stilfserjoch). Na Žeňovi vidno, že niečo nie je v poriadku, keď sa v takýto deň tak kyslo tvári

02.03.2004 - zeze

Foto 21,22: Západná rampa Stelvia (klesanie do Bormia) býva menej fotografovaná, ale rozhodne nie je nezaujímavá

02.03.2004 - zeze

Foto 21,22: Západná rampa Stelvia (klesanie do Bormia) býva menej fotografovaná, ale rozhodne nie je nezaujímavá

02.03.2004 - zeze

Foto 23: Oddych počas stúpania severnou rampou na Passo di Gávia

02.03.2004 - zeze

Foto 24,25: Južná rampa Passo di Gávia (2652m), pohľad z tretej zákruty pod sedlom. Tunel ktorý vidíte, bol vybudovaný pomerne nedávno, najstrašnejší úsek cesty bol vystrieľaný v skale (obchádzal dnešný tunel, je to vidno na fotke). Tunel vybudovali po tom, čo lavína na tomto úseku zmietla nákladné auto plné vojakov.

02.03.2004 - zeze

Foto 24,25: Južná rampa Passo di Gávia (2652m), pohľad z tretej zákruty pod sedlom. Tunel ktorý vidíte, bol vybudovaný pomerne nedávno, najstrašnejší úsek cesty bol vystrieľaný v skale (obchádzal dnešný tunel, je to vidno na fotke). Tunel vybudovali po tom, čo lavína na tomto úseku zmietla nákladné auto plné vojakov.

02.03.2004 - zeze

Foto 26: Passo Tonale (1884m) je vlastne lyžiarske stredisko v sedle, ktoré je výnimočné snáď len kvalitným asfaltom

02.03.2004 - zeze

Foto 27: Takto to vyzerá na Sellajochu (2240m) v hlavnej turistickej sezóne... ani sa nedá urobiť nerušený záber motoriek s Marmoladou (3342m) v pozadí. Marmolada je pýcha hôr, a z osady Malga Ciapella (pod Passo di Fedaia) sa na ňu dá dostať tromi úsekmi lanovkou, ani to nie je príliš drahé

02.03.2004 - zeze

Foto 28: Pordoi Joch (2239m), toľkokrát zjazdené sedlo...

02.03.2004 - zeze

Foto 29: Passo di Varparola (2192m), pohľad zo sedla na juh, v pozadí Marmolada

02.03.2004 - zeze

Foto 30: Passo di Falzarégo (2117m), prvé zákruty klesania východnou rampou do Cortiny.

02.03.2004 - zeze

Foto 31: Nockalmstrasse: pohľad z prvej tretiny klesania z východného sedla do doliny. Nikde v doline niet ľudského sídla, oddávate sa rozkoši z jazdy po dokonalom asfalte celých 31km. Tá stužka v doline je cesta, a vyvedie vás až do západného sedla (2024m), ktoré ja na zábere v pozadí zreteľne vidno

02.03.2004 - zeze

Foto 32. Nockalmstrasse Ondrovi pripomína Škótsko. Vpravo v pozadí rozoznáte východné sedlo, a tiež cestu, sem-tam vykuknuvšiu z lesa...

02.03.2004 - zeze

Foto 8a: Pohľad z parkoviska pred tunelom smerom na juh.

02.03.2004 - zeze

Foto 23a: Vrcholové pliesko Passo di Gávia (2652m). Kríž je tu ako pamiatka dopravnej nehody (!) niekedy v 20.rokoch 20.storočia

 

Cestopisná kniha a DVD:

Tomáš Hajduch:

Prezývka: Awia
Dátum narodenia: 30.12.1980
Bydlisko: Košice, Slovensko
Kontakt: tomas.hajduch@motoride.sk
Tel: +421 903 31 31 36

Peter Fischer:

Prezývka: Herghott
Dátum narodenia: 07.03.1982
Bydlisko: Svätý Jur, Slovensko
Kontakt: peter.fischer@motoride.sk
Tel: +421 903 123 130

Igor Krajčo:

Prezývka: Francuz
Dátum narodenia: 02.09.1971
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontakt: france@post.sk
Tel: +421 903 122 482