Anketa:
Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
matus - ja s tebou v tomto suhlasim ale v diskusii ktoru nesledujes odznelo okrem ineho aj... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Osobitnaskola> ciastocne s tebou suhlasim. Ale treba povedat aj B a to, ze Hergott udava aj otacky pri rychlostiach. Cize ak mas motorku s nizsim krutiakom a tazsimi prevodmi, tak to napovie o charaktere prejavu. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
janoval - vis ono je to o tom ze som si povedal ze za tento hacik s navnadou ja rad potaham.. len sa neviem rozhodnut ci sa teraz raduje viac rybar alebo ryba... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: janoval: Rozdiel je minimalne 2tisíc v lete nikto nechcel spustit z Afriky ani stovku pre velku hystériu. Inak Strom nemá duše,vačšia stabilita, lepšie brzdenie vo dvojici lebo 19 vpredu, konfort a samozrejme motor. Afrika je uplne holá,este aj tie bástre treba vymeniť... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Alexa> pre zaujimavost, ako to vyzera s pravidelnymi servisnymi nakladmi a narocnostou servisu u tejto Ducati? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: matus: prvých 1000olej, 15000 olej + klasika, každých 30000 rozvod, |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
alexa7: a uz ked sa pytame na tu Mutistradu ako je to s tou spotrebou? Tiez sa mi paci tak ma to zaujima. Dikes. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Testovali sme ju, pri rovnakych rychlostiach zerie menej: |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
matus: akykolvek udaj o Nm sa udava na motore, nie na kolese, preto je to samo o sebe nic nehovoriace cislo. Inak to ani nemoze byt, pretoze prevodovka je prave na zmenu krutiaceho momentu, kazda motorka ma ine prevodove pomery atd. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
akykolvek udaj o Nm sa udava na motore, nie na kolese ... a výkon na kolese ? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Osobitnaskola> urcite sa aj u vas preberalo, ze opakovanie je matkou mudrosti, takze doporucujem este raz pomaly si precitat moj prispevok z 9:21 |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Nakoniec sa tu dopracujeme z testu velkeho stroma k tomu, ze krutak nie je vobec podstatny udaj. No odpadavam... Z komara somara dpc. Chudaci redaktori. Musia sa za hlavu chytat co za kktov sa sem chodi motat |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: osobitnaskola: "Ovela dolezitejsi parameter je vykon pri danych otackach, to je jedine, o co ide" |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
.....sa čudujem, že na tých čo sa sami za seba hambia a preto si každých pár mesiacov vymenia anonymný nick aby sem mohli písať svoje výplody, vúbec reagujete. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: osobitnaskola: "Dolezitejsi pre dynamicke parametre je vzdy vykon, tzn. aky vykon je dostupny pri urcitych otackach, to urcuje zrychlenie, nie krutiaci moment motora." |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
ja by som si veľkého stromčeka celkom rád vyskúšal, k véčkvým dvojvalcom pociťujem náklonnosť... do náklonu by mali ísť viac ako baworácke vystrčené hrnce... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
panbosko: s tym ja ale suhlasim, mne len vadi, ked niekto porovnava len cez krutak to, ako dynamicky sa motorka sprava, co je vseobecne rozsireny omyl. Na pochopenie charakteristiky je dolezite vediet v akych otackach je max krutak a v akych max vykon, idealne ked vidno cele krivky. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Romanka - ak ťa v náklonoch brzdia už len bavorácke vystrčené hrnce tak máš moj veľký rešpekt bol by som rád aby si ma učil jazdiť Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.09.2017 17:39) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ked idem predbiehat, tak je lepsie podradit a to aj vtedy, ak mam otacky na urovni max krutaku, pre max zrychlenie potrebujem otacky tam, kde mam max vykon. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.09.2017 18:45) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Brazel: treba podradit do otacok, kde je max krutiaci moment. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Takže k tej spotrebe V Stoma mám už tretiu sezónu, tento rok mám dlhodobú spotrebu 5,1litra. Mal som možnosť porovnať spotrebu s novou Africou na tohtoročnej dovolenke v Rusku najazdené cca 7200 km.Takze kamarát na Africe mal väčšiu spotrebu pri každom tankovaní o 0,2až 0,3 deci ako ja e raz mal dokonca aj o 0,5litra väčšiu spotrebu. Takže pri normálnom jazdení sa dá jazdiť aj za 4,5l. A to mám obuté Mitasky E10 takže žerie trochu viac. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
krutak je na rozbeh, vykon je na rychlost |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
matus , ja som nejaký ten kilometer už najazdil a dávno ma netrápi , čo si kto napíše , ale som to tam vložil , lebo si tie dve tvrdenia absolútne odporujú . |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Brazel> mozno to pre teba ako laika tak vyzera, ze si odporuju - ale neodporuju si. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Dobre, dobre , tak ešte raz . |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Co sa tyka spotreby, tam si myslim ze tam je to trochu zavadzajuce. Spotreba pri jednom jazdcovi je ina ako spotreba pri druhom. A tak isto ruozne doplnky motorky vyrazne ovplyvnuju spotrebu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (22.09.2017 9:26) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Drobcekkrk, PeterUK: ak tomu spravne rozumiem, obaja mate V strom rok 2015, euro III |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: matus: "najlepsie zrychlenie motor dava prave od max.kr.momentu" |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ak niekto pochopí že ak je raz v určitom momente k dispozícii maximálny krútiaci moment tak je k dispozícii aj najväčsšia sila na prekonanie všetkých odporov a teda aj sila pre najväčšie zrýchlenie, tak si možno uvedomí, že naväčšie zrýchlenie musí byť vždy pri najvyššom krútiacom momente. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Panbosko> |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
OMG! |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
OMG! |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: bacaono: "Vedel som že anonym ktorý tu nie je prvý a určite ani posledný krát pod ďalším novým nickom tu bude vymýšľať a prekrúcať." |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Naklonovali mlhosa, alebo ludstvo hlupne zavratnym tempom. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Už viem že ty ani sám vôbec nechápeš o čom píšeš. Ale nevadí ....hlavne že o tom píšeš "múdro". |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Janoval> to je taky typ ludi...nerozumeju, teorerizuju, ked im nieco nevychadza pridaju si dalsie veliciny na zavedenie diskusie inym smerom... ale moze robit co chce, kazdy z nas co tu je vie na vlastnej kozi, kedy motorka zrychluje najviac. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Skôr tak vieš kedy tvoja motorka najviac hučí, ako naznačil majster brazel. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Chalosi, nedavno som na svojej Multoske pobehal dlhsie trasy vratane dialnic. Zamerne som sledoval spotrebu pri 170 km/h, a to na roznych usekoch v roznych casoch. Len pripomeniem, ze Multa je tiez L-kovy dvojvalec, ale s o 20 % vyssim objemom a 50 % vyssim vykonom nez V-Strom. Je o 7 rokov starsia nez ten V-Strom a ma najazdene o 40 000 km viac. Rychlost 170 km/h dosahuju zhruba v rovnakych otackach, alebo Multa mozno toci o nieco menej. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Bol si si pojazdiť v Nemecku ? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Herghott - IMHO pri rychlostiach 170km/h moze aj "maly" rozdiel v otackach urobit velky rozdiel v spotrebe. Cize ak by sme chceli byt uplne puntlich presní, tak upraviť sekundárny prevod, dať o 1-2 zuby vačšiu rozetu na Multu a potom by to bolo presnejšie porovnanie spotreby. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.10.2017 10:59) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: brazel: aaa tak to tankovanie na svojej vlastnej motorke po troch sezonach uz tak nesledujem. Dlhodobu mam 5,6 - 5,9 litra, ale jazdim teda dost svizne. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
ale nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.10.2017 8:38) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Prestavba k téme: |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
zaujímavý showbike aj nový bodykit vyzerá celkom na úrovni, .. len šotolinu to musí obchádzať veľkým oblúkom |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: raptor: preco by to muselo obchadzat sotoliny? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: chalani |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce